SUZUKI DF 325A

Νέο προϊόν

SUZUKI DF 325A

ΕΙΔΙΚΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΤΙΜΕΣ ΚΑΤΟΠΙΝ ΣΥΝΕΝΟΗΣΗΣ

Περισσότερες λεπτομέρειες

Add to compare

 
Περισσότερες Πληροφορίες

SUZUKI DF 325A 

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ:

Η λύση για την ανάπτυξη 74 ίππων ανά λίτρο σε κινητήρα V6 325 ίππων ήταν να αυξηθεί ο λόγος συμπίεσης σε 10,5: 1, ο υψηλότερος λόγος συμπίεσης που είχε ποτέ για μια εξωλέμβια μηχανή παραγωγής. Για να γίνει αυτό το έργο χωρίς κρουστική καύση (ένα τυπικό πρόβλημα σε αυτή την αναλογία), αναπτύχθηκαν συστήματα για να αναμιγνύονται ψυχρότερος αέρας με καύσιμο με ψεκασμό για να παρέχονται οι βέλτιστες συνθήκες πλήρους και ελεγχόμενης καύσης.

Άμεση Εισαγωγή Αέρα και Ειδικές Περσίδες Εισαγωγής

Σε υψηλή ταχύτητα, τα σωματίδια νερού θα μπορούσαν να κατευθύνονται, να παγιδεύονται και να αποστραγγίζονται

Διπλοί Εγχυτήρες Καυσίμου

Η έγχυση καυσίμου κάνει δύο πράγματα, ψεκάζει το καύσιμο και "δροσίζει" τον κύλινδρο για να ελαχιστοποιήσει την κρουστική καύση

Το νέο σύστημα διπλού ψεκαστήρα που χρησιμοποιεί δύο μικρότερους εγχυτήρες παρέχει την απαιτούμενη ακρίβεια καθώς και τον βελτιωμένο ψεκασμό, αυξάνοντας την απόδοση κατά 3% χωρίς να προκαλέσει κρουστική καύση.

Αντίστροφη Περιστροφή Προπέλας

Η αντίθετα περιστρεφόμενη προπέλα παρέχει περισσότερη υποβρύχια "πρόσφυση"  και επειδή τα αντιστρεπτικά περιστρεφόμενα στηρίγματα κατανέμουν ομοιόμορφα τη ροπή του κινητήρα σε δύο έλικες, η ροπή ανά προπέλα μειώνεται και η διάμετρος του γραναζιού μπορεί να μειωθεί. Αυτό καθιστά δυνατή τη μείωση της διαμέτρου του γραναζιού, η οποία θα μπορούσε να οδηγήσει στη σχεδίαση ενός μικρότερου και πιο υδροδυναμικού κιβωτίου ταχυτήτων.

Ειδικός Σχεδιασμός Λεπίδων Προπέλας

Έχει αναπτυχθεί μια νέα διάταξη έλικας εμπρός / τριών λεπίδων που παρέχει βελτιωμένες επιδόσεις στο νερό. Αυτή η νέα ρύθμιση δεν παρείχε μόνο τις υψηλότερες εγγραφόμενες ταχύτητες για τον DF325A, αλλά παρέδωσε απίστευτη επιτάχυνση, ακόμη και κάτω από μεγάλο φορτίο και σε υψηλές ταχύτητες

Ισχυρότερη Ώθηση

Το υλικό των γραναζιών άλλαξε και προστέθηκε θερμική επεξεργασία για να αντέξει την προστιθέμενη ωστική και αδρανειακή μάζα από την αντίστροφη ώση, η οποία ήταν ισχυρότερη σε μια αντίθετα περιστρεφόμενη έλικα. Επιπλέον, το γρανάζι της όπισθεν μετακινήθηκε πάνω από την πλάκα της κοιλότητας και η θέση των κατώτερων βάσεων κινητήρα τροποποιήθηκε από παράλληλο σε σχήμα V για να προσαρμοστεί στο γρανάζι οπισθοπορείας πάνω από την πλάκα της κοιλότητας.

Καλύτερη Ακρίβεια Κατεύθυνσης 

Κανονικά, όταν χρησιμοποιούνται πολλαπλές εγκαταστάσεις κινητήρων, συναρμολογείται ένας συνδυασμός τυπικών και αντίθετα περιστρεφόμενων κινητήρων. Η επιλεκτική περιστροφή Suzuki, που διατίθεται στους εξωλέμβιους της σειράς AP, εξαλείφει την ανάγκη για διαφορετικά μοντέλα, καθώς οποιοδήποτε μοντέλο μπορεί να προγραμματιστεί εύκολα για να τρέξει προς οποιαδήποτε κατεύθυνση. Η τεχνολογία έλικας αντίθετης περιστροφής του DF325A μεταφέρει αυτή τη διαδικασία ένα βήμα παραπέρα εξαλείφοντας τη ροπή του τιμονιού και μεγιστοποιώντας τις πραγματικές και ίσες δυνάμεις ώθησης.

 

 
Custom tab

This is a custom block edited from admin panel.You can insert any content here.

19 προϊόντα της ίδιας κατηγορίας:

QR code

Recently Viewed

Μενού

Σύγκριση 0